joi, august 27, 2009

Diferiti pufosi


10 comentarii:

Anonim spunea...

mov, imi place si mie

Green spunea...

Jason, ty.
April, astept inca rochita mea :).

Ghost spunea...

iuuuuhuuuu!:D scaieti!:D si mi-e imi plac.

Adrian spunea...

Frumos, dar bondarul nu m-as incumeta sa il ating:)

Belizarie spunea...

Sunt ei pufosi, dar pana la un punct. Cel mov e tare periculos daca nu esti atent cu el !

Belizarie spunea...

http://fisierulmeu.ro/41H2AF5U71IX/Fotograful-creator-rar.html
La adresa de mai sus am postat o carte veche (pentru fotografi)care s-ar putea sa te intereseze. Daca iti va fi de folos o sa-mi spui, poate, cand ai sa ai ocazia.

Green spunea...

Belizarie Nu ma pot numi fotograf...dar multumesc tare mult!

Belizarie spunea...

Incet, incet...cu pasi mici...

Te poti numi fotograf pentru ca faci fotografii. Majoritatea dintre noi suntem amatori si avem acelasi hobby. Unii fac fotografii mai reusite, altii mai putin, insa si unii si altii ne perfectionam in timp. Cum perfectiune nu exista, cu o singura exceptie, trebuie sa ne bucuram de ceea ce putem pana la un moment. Am intalnit si fotografii, facute de profesionisti, care lasau mult de dorit. Apoi, dupa cum se zice: "nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie" !

Green spunea...

In mare parte iti dau dreptate, numai ca eu am facut numai un mic pas :).

Belizarie spunea...

Dupa ce il faci si pe al doilea o sa-ti fie mai usor.